Categorieën
Pagina's
Er zijn geen producten in de winkelwagen.
Menu
 
   

Bestelprocedure

Wanneer je jouw bestelling geplaatst hebt ontvang je via de mail een orderbevestiging waar de gegevens van je geplaatste bestelling op staan. Ook ontvang je van ons de factuur per mail.

Orderverloop
Wij nemen jouw order na bestelling direct in behandeling.
Wij zullen je verder niet lastigvallen met verdere informatie over het orderverloop, 
behalve als je hier uitdrukkelijk om gevraagd hebt.

Gewenste leverdatum
Indien de fabrikant weet op welke datum jouw bestelde materialen bij je geleverd worden geven wij dat aan je door. Heb je een gewenste leverdatum? Zet dit dan in het opmerkingenveld van de bestelling, en wij gaan ons best doen om op de door jouw uitgekozen leverdatum te leveren! Kies wel voor een werkdag (ma-vrij) als leverdag. 

Je kunt gerust keizen voor een leverdag wanneer je zelf niet thuis bent. Als je in de opmerking neerzet dat je graag voor het leveren gebeld wilt worden, dan zorgen wij dat de chauffeur dit doet. Je hoeft dan zelf niet thuis te zijn bij de levering, maar kunt via de telefoon uitleggen waar jouw nieuwe tuinmateriaal neergezet mag worden.

Eventuele retournering
Als je een bestelling op statiegeldpallets hebt ontvangen vragen we je om na de verwerking van de producten contact met ons op te nemen over eventuele retournering van de pallets.

Breuk in stenen
Ben je niet tevreden met de geleverde bestrating? Dan helpen we je graag met het vinden van een oplossing. Je kunt het beste foto's van de tegels sturen via de mail, of sinds kort via Whatsapp naar ons telefoonnummer! Zo kunnen wij met de fabrikant overleggen voor de beste oplossing van je probleem. Houd er wel rekening mee dat je de producten, voor dat je ze gaat leggen, meteen even controleert.
 
 
 
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.