Bestelprocedure

Wanneer je jouw bestelling geplaatst hebt ontvang je via de mail een orderbevestiging waar de gegevens van je geplaatste bestelling op staan. Ook ontvang je van ons de factuur per mail.

Orderverloop
Wij nemen jouw order na bestelling direct in behandeling.
Wij zullen je verder niet lastigvallen met verdere informatie over het orderverloop, 
behalve als je hier uitdrukkelijk om gevraagd hebt.

Gewenste leverdatum
Indien de fabrikant weet op welke datum jouw bestelde materialen bij je geleverd worden geven wij dat aan je door. Heb je een gewenste leverdatum? Zet dit dan in het opmerkingenveld van de bestelling, en wij gaan ons best doen om op de door jouw uitgekozen leverdatum te leveren! Kies wel voor een werkdag (ma-vrij) als leverdag. 

Je kunt gerust keizen voor een leverdag wanneer je zelf niet thuis bent. Als je in de opmerking neerzet dat je graag voor het leveren gebeld wilt worden, dan zorgen wij dat de chauffeur dit doet. Je hoeft dan zelf niet thuis te zijn bij de levering, maar kunt via de telefoon uitleggen waar jouw nieuwe tuinmateriaal neergezet mag worden.

Eventuele retournering
Als je een bestelling op statiegeldpallets hebt ontvangen vragen we je om na de verwerking van de producten contact met ons op te nemen over eventuele retournering van de pallets.

Breuk in stenen
Ben je niet tevreden met de geleverde bestrating? Dan helpen we je graag met het vinden van een oplossing. Je kunt het beste foto's van de tegels sturen via de mail, of sinds kort via Whatsapp naar ons telefoonnummer! Zo kunnen wij met de fabrikant overleggen voor de beste oplossing van je probleem. Houd er wel rekening mee dat je de producten, voor dat je ze gaat leggen, meteen even controleert.

Betaling

iDeal
Betalen met iDeal is ideaal zowel voor jou als voor ons. iDeal is namelijk een betaalsysteem waarmee je veilig, snel en in een vertrouwde omgeving jouw online bestellingen kunt afrekenen. Aangezien jij in jouw vertrouwde internet bankomgeving blijft tijdens de betaling is het veilig, omdat deze transactie tot stand komt via de specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank.
Het bedrag wordt direct van jouw betaalrekening afgeschreven en wij worden meteen geïnformeerd dat de bestelling is betaald. Wij zorgen dat de sierbestrating dan binnen afzienbare tijd bij je thuis staat.
Kijk voor meer informatie op www.ideal.nl
Onze partner in iDealbetalingen is Sisow.

Bankoverschrijving
Ook is het mogelijk om je bestelling te betalen via een overschrijving. Zodra de betaling binnen is, wordt je order in werking gezet. Onze betaalgegevens worden vermeld op de factuur die je na bestellen krijgt toegestuurd. 

Contant Betalen
Ook contant betalen is een optie. Dit is alleen mogelijk bij onze balie in de showtuin. Kies je voor deze betaaloptie, maak dan even een afspraak wanneer je je bestelling komt betalen. Zodra we de betaling aanvaard hebben zetten we jouw order meteen in werking.  

Betalen aan de vrachtwagen
Betalen aan de vrachtwagen is geen mogelijkheid. Dit komt omdat de fabrikanten externe transportbedrijven inschakelen om de bestrating te vervoeren. Je kunt kiezen voor een van de bovenstaande betaalmogelijkheden. 


Heb je nog vragen over de betaling? Bel dan even naar onze administratie! Je kunt hen bereiken op ons algemene telefoonnummer; 064-3240015. Ook kun je je vragen stellen via de live-chat. Deze worden dan zo snel mogelijk beantwoord.
 
 
 
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.